poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Szkoła tuż tuż

Hej ! Przepraszam że post  nie został dodany regularnie w  piątek . Ale niestety mam problemy z laptopem , więc nie miałam na czym tego napisać i jakoś czasu nie miałam . Ale was przepraszam , wiem że to głupie posunięcie z mojej strony, ponieważ dopiero co zaczynam tego bloga i mogę popsuć sobie opinie czy coś w tym stylu . Dziś przychodzę do was z krótkim postem na temat szkoły, do której już trzeba zacząć przygotowania. Ja teraz będę szła do 3 gimnazjum i wiadomo jak to pod koniec gimnazjum egzaminy , wybór szkoły, staranie się o jak najlepsze oceny.

Mój mały poradnik:


  1. Zrób listę - będzie ci łatwiej i na pewno niczego nie zapomnisz.
  2. Kup książki i zeszyty
  3. Kup przybory , plecak , piórnik
  4. Kup ubrania  , kosmetyki 


Nigdy nie kupuje wszystkiego na raz , tylko właśnie tymi grupkami .Ponieważ jest mi łatwiej .

A wy jak robicie zakupy grupkami czy wszystko na raz? Czy ozdabiacie swoje zeszyty, albo robicie własnoręczne okładki??

4 komentarze:

  1. Też zawsze robię listę potrzebnych rzeczy przed zakupami szkolnymi. Ja w tym roku będę ozdabiała zeszyty, planuję też zrobić o tym post na bloga.
    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo to świetnie :) Ja właśnie szukam inspiracji na ozdabianie zeszytów .

      Usuń
  2. Właśnie myślałam nad przygotowaniami do szkoły, a tu pam! Widzę Twój post, hah.
    Także dziękuję za poradnik.
    Zapraszam do mnie, dopiero co zaczynam! Obserwuję

    OdpowiedzUsuń